type=11
Sant Antoni és, des de fa més de 300 anys, la festa que dona el tret de sortida al calendari festiu anual de Vilassar cada gener. Aquest any, després d'ajornar-se per la pluja, es va celebrar el divendres 27 de febrer.
El divendres 27 de febrer a les 9 del matí, la benedicció dels panets i la tradicional salutació entre la Comissió de Sant Antoni i les autoritats locals davant de l'ajuntament van donar inici a la celebració de Sant Antoni Abat. Tot i el canvi de data, la festa també va comptar amb l'acompanyament musical de La Principal de la Bisbal durant tot el dia.
Després d'esmorzar, la comitiva es va dirigir a Cal Traginer on es guardava la bandera que enguany ha dut en Jaume Ros Abellán, acompanyat pel capità de bandera Marc Novoa Sieiro i Martí Ros Quer i la Laia Ros Quer com a cordonistes. Des d'allà, la desfilada es va traslladar a l'església, on va tenir lloc la missa.
A la 1 del migdia va arribar el moment èlgid de la jornada: els Tres Tombs, la tradicional cercavila de carros i cavalleries que recorre els carrers de Vilassar passant per davant de l'església per a la benedicció dels animals. Com marca la tradció i amb la plaça plena de vilassarenques i vilassarencs, la comitiva va desfilar tres vegades pels carrers del centre.
A la tarda, La Principal de la Bisbal va oferir un cafè-concert al bar de La Massa en el primer acte d'un final de festa renovat. Un cop acabat el concert va començar una cercavila amb els gegantons Mercè i Antoni, fillol de l'Associació de Sant Antoni, que va finalitzar a Plaça on es va oferir sopar, concert i fi de festa amb DJ.